avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

• Sprzęt Wheeler "Szybki"

Uroki jazdy posezonowej

Środa, 24 września 2014 · dodano: 24.09.2014 | Komentarze 4

Po tym jak zakończyłem sezon z hukiem nadszedł czas na lizanie ran. Oprócz urazów na sprzęcie i na ciele doznałem też trwałego uszczerbku na psychice ;). W ramach terapii spokojna posezonowa jazda w której aktualnie widzę same uroki.
Po pierwsze: jadę wtedy kiedy mam na to chęć a nie wtedy kiedy zmusza mnie do tego plan treningowy
Po drugie: wybieram najłatwiejszą trasę w okolicy a nie tak jak zwykle najtrudniejszą
Po trzecie: nie obserwuję obsesyjnie tyłka kumpla jadącego przede mną :D i nie kombinuję jak zgubić tego który siedzi mi na kole
Po czwarte: nie gapię się w pulsometr
Po szóste: nie docieram do domu w stanie agonalnym z myślą "chcę już umrzeć"
Po siódme: śmierdzę mnie niż zwykle co znacząco poprawia komfort otoczenia - dziś odważyłem się stanąć w kolejce w aptece - nikt nie uciekał ;)
Po ósme: zaczynam zauważać otoczenie - mógłbym nawet sieknąć kilka fotek tyle że nie bardzo miałem czym
Itd itd...
mimo powyższych zalet mam jednak nieodparte wrażenie że nie dalej jak za miesiąc zacznę tęsknić za treningami :)