avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

• Sprzęt Wheeler "Szybki"

Trenażer

Poziom 1/2/3/4/4/4/4
Cad av 102
Wat 1766 av 252
Tętno zupełnie nie wchodziło na obroty - z trudem udawało się utrzymać w strefie. Być może to efekt lekkiego przeziębienia

Kategoria do 100 km

martink
| 09:56 środa, 18 grudnia 2013 | linkuj Eeee to taka nowomowa - sam nie do końca rozumiem o czym piszę ;)
Eagle
| 22:08 wtorek, 17 grudnia 2013 | linkuj Jak czytam te wpisy to uświadamiam sobie, ze połowy z tych terminów zwyczajnie nie rozumiem, stad tez może taka przepaść w komunikacji. No cóż jedni idą level wyżej a ja mogę jedynie popodziwiac Wasz zapał chłopaki. Szczere gratulacje, na pewno dacie radę we wszystkich wyścigach z takim zacięciem. Marcin za Ciebie szczególnie trzymam kciuki z wiadomych względów ;) muszę tu częściej zaglądać, zawsze to czegoś ciekawego sie dowiem :)
martink
| 21:28 wtorek, 17 grudnia 2013 | linkuj Dzięki Tomku :) Szczerze mówiąc w ogóle nie zwracam podczas treningu uwagi na prędkość - kontroluję przede wszystkim moc a ta niestety nie wskazuje bym był w dobrej formie. Jest bardzo duża różnica mocy między początkiem i końcem treningu. Jeśli chodzi o kadencję to chyba raczej kwestia indywidualnych predyspozycji. Kiedy zaczynałem przygodę z trenżerem i forma była cieniutka to kadencja i tak była bardzo wysoka. Spalanie chyba faktycznie jest zaniżone ale to raczej parametr pomocnczy więc specjalnie mnie to nie martwi. Nie masz co bać się Daleszyc :D Mam takie braki techniczne że aż boję się o tym myśleć :D
Tomq74
| 20:02 wtorek, 17 grudnia 2013 | linkuj Jak patrzę na twoje treningi to normalnie ciary mnie przechodzą. Poziom 4 i avg 32+ jakoś przetrawię bo kręcisz na kole 28 i masz lepszą dynamikę ale cad avg 102 z 2 godzin rozwala mi serce normalnie. No stary! Szacun! Dziwi mnie natomiast spalanie bo 1100kcal na 2 godziny i 4 poziom to zajebiście mało przy takich osiągach. Z drugiej strony jak piszesz dane z trenażera to kcal mogą być zaniżone. Jakby nie było to dajesz czadu...aż się boje Daleszyc ;)