avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

• Sprzęt Wheeler "Szybki"

Kara za lenistwo (Św Krzyż x4)

Środa, 11 września 2013 · dodano: 11.09.2013 | Komentarze 2

Wiedziałem oczywiście, że dziś po południu będzie padać i dlatego wymyśliłem, że trening zrobię rano a potem dopiero pójdę do pracy. Zapomniałem jednak że urodziłem się w niedzielę i z natury jestem leniem :D. Perspektywa deszczu po południu nie była w stanie wyciągnąć mnie rano z łóżka. Również zabiegi Ani (słowem i czynem :D) na niewiele się zdały. Najpierw więc praca a potem rower - co za zachwianie naturalnego porządku rzeczy ;). 3 i pół godziny w deszczu - masakra ! Najgorsze były zjazdy - strasznie ślisko. W drodze powrotnej kałuże przypominały średniej wielkości baseny a przejeżdżające samochody zapewniały darmowy prysznic. Sam trening oparty na niedzielnej idei kilku podjazdów na Św Krzyż (tam to dopiero lało). Dziś wyszło cztery. W poczuciu dobrze spełnionego obowiązku najkrótszą drogą do domu - niestety szybciej się nie dało
Cad av 82

Kategoria do 200 km, Św Krzyż

martink
| 15:31 środa, 11 września 2013 | linkuj Ups ! Nie chciałem :D Pogodę chyba będziemy mieli coraz gorszą No ale samo nie będzie sie jeździło ;)
mysza71
| 14:31 środa, 11 września 2013 | linkuj OOO Martink zrzuciłeś mnie z pierwszej strony ! :D
Ja wybrałam się na płaszczyzny. Temp spadła do 13,2 stop. Mokro i zimno jak cholera mnie dopadło ale podobało mi się . Przetarłam nowe szlaki :)