avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

• Sprzęt Kellys "Wyprawowy"

Maraton MTB Sobków

Niedziela, 1 września 2013 · dodano: 02.09.2013 | Komentarze 4

Miało być trudniej niż w Zagnańsku i tak właśnie było. Sporo technicznych kawałków, zjazdów, podjazdów oraz urozmaicenie w postaci rozległych hałd piachu. Jedna z nich było powodem pięknego OTB :D O ile trasa była super zarówno technicznie jak i widokowo to niestety moje umiejętności nie bardzo się do nich dopasowały. Podobnie zresztą jakość mojego sprzętu. Ciężko się jechało - chwilami bardzo ciężko. Amortyzator nie bardzo chciał amortyzować a do tego poluzował się lekko mostek. Na domiar złego dwa razy spadł mi łańcuch. O początkowych problemach z camelbakiem nawet nie wspomnę. Gdzieś koło 40 kilometra przyszła mi do głowy grzeszna myśl że wolę jednak wyścigi szosowe :D No ale w końcu dojechałem. Wynik chyba przyzwoity lecz jeśli w przyszłości mam ścigać się w tej formie to chyba trzeba popracować trochę nad własnymi umiejętnościami i to raczej nie tymi wytrzymałościowo-siłowymi. Ujechałem się maksymalnie. Nadgarstki bolą, barki bolą, plecy bolą :D Rewelacja :D
Wyniki Open 77/195 M3 21/50

Kategoria do 100 km, Wyścigi

martink
| 03:44 wtorek, 3 września 2013 | linkuj Co do treningu w lesie to oczywiście masz racje. Niestety do Kellysa więcej niż 1.9 nie mieści sie w ramie. Żeby nadawał sie do wyścigów muszę zmienić mostek i założyć amor przynajmniej 80 Obecny 63 w ogóle nie spełnia swojej funkcji. Coś tam sie wymyśli - cała zima przede mną :)
Tomq74
| 20:35 poniedziałek, 2 września 2013 | linkuj Dasz radę na Kellys-e...Ja bym dał gumę 2.1 na tył a reszta da radę...no i treningi do lasu na podjazdy i zjazdy...
martink
| 19:55 poniedziałek, 2 września 2013 | linkuj Pewnie pewnie tylko jeszcze muszę mieć na czym ;)
Tomq74
| 19:07 poniedziałek, 2 września 2013 | linkuj Dałeś radę :) W 2014 jedziemy cały cykl i generalke...