avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

• Sprzęt Kellys "Wyprawowy"

Objazd (częściowy) trasy niedzielnego maratonu

Piątek, 30 sierpnia 2013 · dodano: 30.08.2013 | Komentarze 2

MIeliśmy troszkę problemu z rozpoczęsciem trasy - część strzałek jest porwana, kilka sprawia wrażenie przestawionych i w efekcie zamiast rozbić trasę po kolei znaleźliśmy się w okolicach kamieniołomu, a kamioniołom w szczególności wjazd i wyjazd z niego piękny. Podobnie zjazd znajduącym sie tuż obok wąwozem. Zupełnie zbiił mnie z tropu wjyjazd z lasu gdzie stromizna jest gdzieś pod 30%, minimalnym trawersem - ślisko jak cholera. Po drodze sporo piachu, niedużo kamieni i jeszcze jednen podjazd po grubej wastwie trawy - jeśli będzie wilgotno trzedba będzie prowadzć. Trasę zgubiliśmy za miejscowością Niziny, chyba nie z naszej winy ale bez większego żalu bo i tak trzeba było wracać. Zapowiada się fajny wyścig - trasa niesamowicie urozmaicona

Kategoria do 50 km

martink
| 21:28 piątek, 30 sierpnia 2013 | linkuj W Twoim wypadku nastawienie idzie w parze z formą :) Z tym sprintem to na pewno nie będzie tak jak w Zagnańsku - trasa zdecydowanie trudniejsza
Tomq74
| 21:23 piątek, 30 sierpnia 2013 | linkuj Fajnie ;) Choć traska lekko sprinterska i nie w moim typie to nastawienie mam bojowe ;)