avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

• Sprzęt Focus "Super Szybki"

Na browar.. do Zakopanego :D

Sobota, 24 sierpnia 2013 · dodano: 25.08.2013 | Komentarze 4

Po co pić piwo w lokalnej knajpie skoro można wybrać się w tym celu do Zakopanego ;) Pomysł był Szczepana a ja dowiedziałem się o nim dzień wcześniej. Start o 5.50 Zimno jak cholera i do tego mgła. Najpierw do Skarżyska gdzie spotykam się ze Szczepanem a potem starą siódemką do oporu i skok na trasę szybkiego ruchu - tam chyba obowiązuje zakaz jazdy rowerów ;) Drugie śniadanko przed Jędrzejowem i już w ciepełku do Krakowa (po drodze była jeszcze obwodnica Jędrzejowa gdzie był biały znak z czerwoną obwódką i rowerem w środku ;) Obiad za Krakowem. A potem do Myślenic i znów trasą szybkiego ruchu aż do Tenczyna. Sporo podjazdów. Do Zakopanego docieramy już po 18. Krótkie szukanie noclegu - uwieńczone sukcesem. Pokój z widokiem na Giewont, niezłe żarcie no i oczywiście browary :) Wyszło prawie 3.000 przewyższenia. Tyłek mnie boli