avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

• Sprzęt Wheeler "Szybki"

Wycieczka z Anią (Św Krzyż 7.43)

Wtorek, 20 sierpnia 2013 · dodano: 20.08.2013 | Komentarze 0

Dziś trasa ciut mocniejsza zgodnie z zasadą, że emocje należy odpowiednio dozować ;) We dwójkę pomknęliśmy do Nowej Słupi a potem przez Bartoszowiny na Św Krzyż. Tutaj Ania zaskoczyła mnie po raz kolejny (pewnie nie ostatni ;) - zrobiła podjazd w 10.14 co oznacza, że część chłopaków z drużyny urwała by z koła - masakra. W dodatku jechała tu drugi raz w życiu i nie miała bladego pojęcia jak jechać w którym miejscu i jak rozłożyć siły. Od razu naszły mnie filozoficzne myśli czy dałbym radę nadążyć za nią gdyby naprawdę trenowała :D. Szybki zjazd a potem przez Podłysicę do Bieliny na tankowanie. Dalej już mocno pod wiatr przez Porąbki do Krajna Parceli i podjazd do Krajna. Tutaj już każdy solo - Ania do domu no bo ktoś musi zarabiać pieniądze ;) a ja na dożynki do Masłowa. Powrót przez Klonów Psary. Noga podawała dziś F-A-N-T-A-S-T-Y-C-Z-N-I-E a taki czas wjazdu na Św Krzyż do niedawna był jedynie w sferze marzeń.