avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

• Sprzęt Kellys "Wyprawowy"

Dookoła jeziora Śniardwy

Niedziela, 18 sierpnia 2013 · dodano: 18.08.2013 | Komentarze 2

Wprawdzie na Mazury przyjechaliśmy przede wszystkim na spływ kajakowy no i oczywiście na rybkę ale czemu nie przetestować lokalnych dróg na dwóch kółkach ;). Trasa: Wojnowo - Ruciane Nida - Karwik - Nowe Guty - Okartowo - Mikołajki. Spora część trasy w terenie chwilami dość trudnym bo piaszczystym na na którym nasze opony nie dawały rady. W dużej części droga ładnie oznakowana. Problemy zaczęły się na północnym brzegu gdzie oznaczeń nie było w ogóle i jechaliśmy na oko. Oczywiście nie bylibyśmy sobą gdybyśmy nie zapomnieli zatankować i zjeść :D Obiad dopiero w Mikołajkach - pyszny sandacz. Końcówka już po asfalcie w dość żywym tempie. Cały dzień rewelacyjna pogoda.