avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

• Sprzęt Focus "Super Szybki"

Gumy (Św Krzyż 8.02)

Niedziela, 16 czerwca 2013 · dodano: 16.06.2013 | Komentarze 0

5 osobowa ustawka. Pierwszą gumę złapałem już w Marcinkowie - klasyczny snake. Drugą w Michniowie - okazało się że źle założyłem dętkę i przycięła ją opona - amatorszczyzna. Chłopaki pojechali na Masłów a ja po zmianie dętki przez Św Katarzynę i spotkaliśmy się w Krajnie. Kolejną gumę złapał Szczepan w Podłysicy. Wjazd na Św Krzyż w wariackim tempie - brakło mi zaledwie 5 sekund do rekordu. Kolejna guma była dziełem Michała - rozciął oponę - dwie stówy do kosza. Skleiliśmy jedną z moich dętek i podkleiliśmy oponę ale taka prowizorka wystarczyła ledwie na 5 km. Kolejna guma i pozostał telefon to przyjaciela, do żony znaczy ;). Mimo w/w przygód fajna traska i niezłe tempo. Niech żałują Ci co z nami nie chcieli jechać ;P