avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

• Sprzęt Kross "Górski"

Monte Baldo

Czwartek, 23 lipca 2015 · dodano: 29.07.2015 | Komentarze 0

Wycieczka dla Emerytów. Po to by nie dostać zadyszki ( co w naszym wieku może być szkodliwe) na Monte Balado (1736 m.n.p.) wjeżdżamy wraz z damską częścią ekipy kolejką linową.

Zjazd już tylko w męskim gronie. Niby miało być cały czas w dół ale znalazły się też solidne podjazdy. Podstawą wyjazdu były jednak zjazdy - na jednym z nich udało się wyciągnąć ponad 80 km/h ! Pytam się więc - po co komu szosówki ? ;)

Terenu dziś mało - poza początkiem terenowy jest wczorajszy fragment po pastwiskach. Nie ma za to dziś wczorajszego kamienistego zjazdu. Jest za to na koniec coś czego zupełnie się nie spodziewaliśmy. Zjazd do jeziora serpentynami. Niby po asfalcie ale nie przypominam sobie bym kiedykolwiek jechał po tak stromym kawałku. Tarcze nagrzały się tak że hamulce odmawiały współpracy. Gorący był nawet spory kawałek tylnego widelca. Szczepan chwilami sprowadzał rower. Nie bardzo wyobrażam sobie jak można podjechać taki kawałek. Na koniec jeszcze fragment bruku i miało być już lajtowo do mety ale okazało się że moja opona przytuliła solidnego gwoździa. Mleko wstępnie nie ogaranęło tematu. Szczepan pojechał po wsparcie. Ostatecznie jednak udało mi się jako tako zatkać dziurę. W domu podkleiliśmy ją zwykłą łatką do dętek i szafa gra.