avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

Monte Lupia

Poniedziałek, 20 lipca 2015 · dodano: 29.07.2015 | Komentarze 0

Znów ze Szczapanem ale tym razem z samego rana. W ciągu dnia temperatura dochodzi do 40 stopni co uniemożliwia sensowną jazdę. Rozgrzewka asfaltem a potem solidny podjazd szutrem w kierunku San Zeno. Mnóstwo luźnych ostrych kamieni co utrudnia podjazd. Zjazd fajnym signlem do Albisano. Stąd zaczyna się piękny singiel na Monte Lupia - bajka normalnie. Początek zjazdu bardzo stromy. Na jednym z uskoków Szczepan przelatuje przez kierownicę. Efekt obdarty łokieć i nos oraz rozszczelniona przednia opona, która o dziwo po napompowaniu zachowuje się całkiem normalnie.  Jeszcze kawałeczek fajnego zjazdu a potem kilkaset metrów z buta - kamienie są zbyt duże. Dalej pomknęliśmy Via Panoramica aż do Coi. Za miejscowością znów kawałek z buta tym razem do góry.

Za Crero masakryczny podjazd po betonowych płytach. Nachylenie jest straszne - na 2,5 km różnica wzniesień to ok. 360 m. W pewnym momencie aż musiałem się zatrzymać co nie zdarza mi się często. Z San Zeno fajny zjazd serpentynami na którym ścigamy się z szosowcami - mają jakoś tak mniej fantazji niż my :D