avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

• Sprzęt Kross "Górski"

Łysica

Niedziela, 14 czerwca 2015 · dodano: 14.06.2015 | Komentarze 0

Zdarzyło mi się w przeszłości być z rowerem na Łysicy ale za każdym razem wyglądało to tak samo - prowadzenie roweru od strony Św Katarzyny i zjazd do Kakonina. Dziś odwrotnie. Stromiznę od Kakonina wyszacowałem na taką która umozliwia podejchanie w siodle. Start z domu samochodem tuż po piątej a rowerem z parkingu w Krajnie ok. szóstej. Na początek rozgrzewka asfaltem do Kakonina a potem w teren. Nie jest to łatwy podjazd. Mnóstwo kamieni w tym zupełnie luźnych, sporo korzeni i co najbardziej przeszkadza poprzecznych rowów odwadniających. Niektóre z nich maja na prawdę imponującą głębokość. Solidnie musiałem kombinować by nie było zwałki. Plus podjazdu jest taki że na długości prawie 4 kilometrów jest jeden, ledwie 100-150 metrowy rockgarden gdzie trzeba prowadzić. Zjazd tą samą drogą. Dla mnie trudny, chwilami bardzo trudny. Na samym końcu udało mi się jeszcze ładnie przelecieć przez kierownicę gdy przednie koło zostało w rowie odwadniającym. Potem jeszcze raz, podjazd, zjazd i podjazd a następnie zjazd już w kierunku Św Katarzyny który okazał się kompletnym nieporozumieniem. Na początek głazy które chwilami uniemożliwały sensowną jazdę a potem quasi schody gdzie zniosłem rower. Doipero niżej dało się jechać ale nie był to zby długi kawałek. Była tez dodatkowa atrakcja w postaci biegaczy walczących o puchar gór świętokrzyskich czy tam coś. Lecieli w odwrotnym kierunku i chyba ciut sobie przeszkadzaliśmy. Na sam koniec dostałem jeszcze od strażnika leśnego opr za jazdę po szlaku pieszym - przyjąłem to opr na klatę :). Na deser podjazd za wyciągiem w Krajnie i do domu