avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

• Sprzęt Focus "Super Szybki"

Ustawka (Św Krzyż)

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 0

Ustawka drużynowa. Pierwotnie start miał być o 9 ale ostatecznie padło na 10. W związku z tym zrobiłem sobie wcześniej samotną godzinną rozgrzewkę przez Lubienię, Brody i Rudnik. Ustawka 8 osobowa. Michał kupił Cervello za 30 kółek - sprzęt nic nie waży ;). Polecieliśmy na Św Krzyż opłatkami. Niestety już przy pierwszym solidnym podjeździe okazało się że jest to wyścig różnych prędkości. Trzech chłopaków zostało tak bardzo że nie było większego sesnu na nich czekać. Zguby odnaleźliśmy 2 godziny później w Bartoszowinach. Okazło się że cwaniaki skrócili sobie drogę :). Na Św Krzyż wjazd mocnym tempem. Michał zrobił podjazd w rekordowym czasie 7.40 a jako drugi na mecie ku własnemu zdziwieniu zameldowałem się ja. Nigdy w życiu nie objechałem Szymka ale jak to mówią: kiedyś musi być ten pierwszy raz ;). Ze Świętego chłopaki pojechali jeszcze na dożynki do Bodzentyna a ja przez Nową Słupię do domu. Solidnie się sponiewierałem