avatar Ten blog rowerowy prowadzi martink z miasteczka Starachowice. Mam przejechane 78482.58 kilometrów w tym 2360.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.57 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy martink.bikestats.pl

• Sprzęt Wheeler "Szybki"

Trenażer

Piątek, 27 września 2013 · dodano: 27.09.2013 | Komentarze 6

Baza
cad 12.830 av 107
wat 1641 av 238
Pogoda całkiem do bani. Jeszcze nie zdażyło mi się bym we wrześniu odpalił trenażer

Kategoria do 100 km

Tomq74
| 21:14 piątek, 27 września 2013 | linkuj To ja proponuję żebyś podkręcił to 150 na 180 bo większość startów w ŚLR będzie miała taki właśnie średni czas. Znając życie i pomysły Mazi-ego to trudność może się zwiększyć jak to bywa z roku na rok więc i średnie czasy będą na poziomie 180+
martink
| 18:03 piątek, 27 września 2013 | linkuj Bikestatowicz
Dzięki za miłe słowa :) Jeśli jeździsz rowerem choć trochę ta strona jest dla Ciebie - nie musisz od razu być w pierwszej dziesiątce ;) Co do trenażera absolutnie się zgadzam. Jeśli ktoś pracuje, zajmuje się żoną, dzieckiem a jednocześnie chce utrzymać jakąś tam formę to w okresie jesienno-zimowym nie ma innej opcji niż trenażer
Tomku
Mimo oficjalnego zakończenia sezonu dopadł mnie głód jazdy i te dwie godziny jakoś tak szybko upłynęły ;) Też planuję zacząć przygotowania do następnego sezonu od listopada z tym że jeżeli chodzi o trening wytrzymałościowy to wstępna koncepcja jest na 150 minut. Zeszłej zimy obejrzałem na trenażerze wszystkie wielkie Toury i w tym roku mam zamiar też zobaczyć parę fajnych wyścigów ;)
Tomq74
| 11:52 piątek, 27 września 2013 | linkuj No proszę :) Marcin na chomiku. W tamtym sezonie zaczynałem w listopadzie a teraz mam już kilka sesji więc się nie dziw bo nie ty jeden we wrześniu "bydlaka " dosiadłeś....ale że 120 min tak na starcie to szacun. Ja mam takie plany dopiero od listopada :)
Bikestatowicz | 11:33 piątek, 27 września 2013 | linkuj Nie będe się logował na BS bo koledze do pięt nie dorastam, jeżeli chodzi o formę.
Jestem jak najbardziej za trenażerem, tak w Polsce się trenuje w zimę i w niepogodę.
Gość niedzielny to pewnie rowerzysta niedzielny i tylko potrafi hejtować w internecie.
Pozdrawiam, trenuj tak dalej :)
martink
| 11:16 piątek, 27 września 2013 | linkuj Zdanie ANONIMOWYCH TCHÓRZY o trenażerach mnie nie interesuje podobnie jak propozycje szkoleń z ortografii
Gość niedzielny | 10:56 piątek, 27 września 2013 | linkuj Co do trenażera nie będę komentował, choć mam własne zdanie. Za to ortografię proponuję podszkolić by się więcej to nie ZDARZYŁO.